15 Ocak 2023

Aomei Backupper ProfessionaL 7.3.3 License Key 2024

 Aomei Backupper ProfessionaL 7.3.3 Free Activation Key,Ücretsiz Lisans Anahtarı



Aomei Backupper ProfessionaL 7.3.3


Aomei Backupper 7.3.3 Yedekleme,geri yükleme ve klonlama özellikleri ile işletim sistemini,verilerini ve uygulamalarını korumak için kullanılan güvenilir bir windows yedekleme yazılımıdır.

işletim sistemini ve bilgisayardaki dosyaları güvende tutmak ve ihtiyac olduğunda geri almak için bilgisayarlar ve sunucular için tasarlanmıştır.Bilgisayarınız çöktüğünde Aomei Backupper sayesinde hızlı ve kolay bir şekilde tekrar eski normal durumuna getirilebilir.Görüntü dağıtım aracı olarak sistemi farklı donanımlara dağıtmak ta mevcuttur.



Aomei Backupper Program Özellikleri

Eksiksiz Veri Koruması : Bilgisayarınızdaki verileri sistem yedekleme, dosya yedekleme, senkranizasyon, disk ve bölüm yedekleme ile çok yönlü ve tamamen koruyun.
Kolay işletim sistemi ve Veri Aktarımı : Kullanıcı dostu arayüz ve profesyonel teknojiler SSD'ye sistem geçişini ve farklı sürücüler arasında veri aktarımı basit ve verimli duruma getirir.Ayrıca klonlamadan önce güvenli önyükleme sağlar.
Yedeklemeyi Ayarlayın ve Unutun : Otomatik yedekleme modlarıyla önemli dosyaları yedeklemeyi unutmaktan korkmayın.Şema özelliği yedeklemeleri güncel tutarken eski yedeklemeleri otomatik olarak sileceğinden yetersiz yedekleme alanı konusunda endişelenmeyin.
Esnek Veri Kurtarma : Dosya geri yükleme ve farklı donanım geri yüklemesi, yeniden yükleme, istenilen dosyaları orjinal ve ya yeni konuma hızlı bir şekilde kurtarmanıza ve ya sistemi yeni bilgisayara yüklemeye yardımcı olur.




AMAB-VWC4I-TWGLL-IV41T


AMAB-PM9N1-4MG9B-LA427


AMAB-7O8TZ-ZELDC-NAEYL


AMAB-YFWN5-VEFY7-OPNLM



Lisans Şartları


Lisans 1 yıl geçerlidir yeni sürümlere güncelleyebilirsiniz.

Yalnızca ev kullanıcıları için geçerlidir.

Ücretsiz teknik destek sağlayabilirsiniz.



Dilerseniz alternatif diger programlari da deneyebilirsiniz.



Backup4all Lite 9.9 Ucretsiz Lisans


Ucretsiz Lisans almak icin Tiklayiniz



Diskimage 16 Professional Edition Ucretsiz Lisans


Ucretsiz Lisans almak icin Tiklayiniz



MiniTool ShadowMaker Pro Lisans Kodlari


741ED8-DE3742-81F184-9DE39E

497FCA-799ABA-AE3B43-8DCBB1

BBAA5C-7E315B-66246A-EB8BCE


Genie Timeline Home 10.xx Lisans


Ucretsiz Lisans almak icin TIKLAYINIZ



    Choose :
  • OR
  • To comment
7 yorum:
comments
  1. Harikasınız, birkaç program için denememlerim olmuştu. Hiç boş yok. Hepsi işliyor şifrelerin. Teşekkürler Spartacus

    YanıtlaSil
  2. Adsız5/11/22

    Allah Razı Olsun

    YanıtlaSil
  3. Adsız19/2/23

    teşekür ederim kral

    YanıtlaSil
  4. Adsız22/9/23

    Yeni M2ssd ye geçişimde tam aradığım program oldu.Yarım saatte eski m2 yi yeniye taşıdım.Teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  6. Adsız14/12/23

    Teşekkürler, 2 gündür denedim denedim yapamamıştım, rastlı eseri google sizi buldum. Şifre uygu, Sağol ssd klonlamayı sayenizde başardım. Teşekkürler, iyi varsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiz siteden memnun ayrilmaniz sevindirici...

      Sil

Olumlu ve ya olumsuz her türlü geri dönüşler bizler için önemlidir.Gönderdiğiniz mesaj için teşekkür ederiz...