23 Ocak 2023

IDM 6.41 Build 7 Activation License Key 2024

internet Download Menager ( idm ) 6.41


internet Download Manager 6.41 yüksek hızda tüm indirme işlemlerinizi gerçekleştirebileceğiniz çok iyi bir indirme programıdır.
indirme işlemini tarayıcınıza bırakmak yerine idm ile indirmek size çok daha fazla zaman kazandıracakdır.Özellikle de yüksek boyutta ki dosyaları indirmede idm den iyisi yok.Bir tıklamayla indirmeyi başlatabilirsiniz.Bağlantı kopması veya başka bir nedenden dolayı indirme işlemi yarım kalsa dahi idm tekrar kaldığı yerden devam edecektir.Bu şekilde hiç bir zaman kaybına uğramazsınız.
Yüksek boyuttaki dosyaları indirmek için parçalara ayırarak daha da yüksek hızlara ulaşabilirsiniz.Tabi ki bu iş birazda sizin internet hızınıza bağlıdır.İDM içinde kendi antivirus yazılımı sayesinde indirme işlemini yapmadan önce dosyayı tarayabilir ve olası tehlikelerden korunmuş olursunuz.

Kurulumdan sonra programı açın sağ üst köşedeki kayıt menüsünü açın.İnternet bağlantınızı kesin kayıt sekmesini tıklayın ve kodu kopyala yapıştır yapıp tamam deyin.



649U9-XLT5H-6SCGJ-2CENZ
CJA0S-K6CO5-R4NPJ-EKNRK
XONF8-PMUOL-HU7P5-D1QQX
N6Z91-KJTTW-7TZO5-I27A2
H9TZ1-P5IAF-SMEMM-2WP22
IDMCR-ACKFU-LLDOW-NLOAD
N3QM3-BQBR3-EWKOZ-WJ6TC
D91GM-T5X1J-DW7YG-1GHIS
4CSYW-3ZMWW-PRRLK-WMRAB
DDLFR-JKN5K-B4DE3-H2WYO
DBNJC-D4R59-YPAGA-T3S1Q
9RVII-F3W58-6FAYV-WPTFD
I23LZ-H5C2I-QYWRT-RZ2BO
8XJTJ-ZTWES-CIQNV-9ZR2C4
L67GT-CE6TR-DFT1D-XWVCM



    Choose :
  • OR
  • To comment
46 yorum:
comments
  1. kardeşim eyw int kapattım oldu saol

    YanıtlaSil
  2. dediğiniz gibi yapıyorum,ancak,isim ve mail hesabı soruyor.bunun çözümü var mı.yardım rica..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyduruk bir mail yaz oluyor
      isim olarak salla bir isim sorun olmaz

      Sil
  3. Yasal yapalim dedik ama muhatap yok havalede cikardim ne yapmam lazim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz para ile alinan programdan anlamayiz.Bizim isimiz ucretsizledir :))

      Sil
  4. 10 NUMARASIN ADMİN,,

    YanıtlaSil
  5. Adsız25/2/19

    Çok teşekkür ederim, başarılar dilerim...

    YanıtlaSil
  6. admin verdiginiz kodları girip idmanı calıştırdım ama ertesi gün 'bu hesap sahte' deyip idmanı kapatıyor. bunun bi çözümü var mı acaba

    YanıtlaSil
  7. isim mail kısmı nasıl olacak efendim . izah etseniz...

    YanıtlaSil
  8. admin Kardeşim verdiğiniz kodları girip idmanı Çalıştırdım ama ertesi gün 'bu hesap sahte' deyip idmanı kapatıyor.Tekrar Yapıyorum.bir gün sonra İDM yine kapanıyor..Tekrar..Tekrar...Yine aynı..Çözüm lütfen..

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür etmişsiniz..İlginize bende teşekkür ederim.. Ancak .. aşağıdaki Sorunuma cevap verirseniz mutlu Kalacağız..

    (admin Kardeşim verdiğiniz kodları girip idmanı Çalıştırdım ama ertesi gün 'bu hesap sahte' deyip idmanı kapatıyor.Tekrar Yapıyorum.bir gün sonra İDM yine kapanıyor)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ADMIN7/3/19

      Bu kodlar surekli olarak idm yi calisir tutmaz.Bilgisayari kapatip actiginizde yeniden aktif etmeniz gerekir.Guvenli olarak yapmanin tek yolu budur.

      Sil
  10. Tek çare bu ise yapılacak bir şey yok..İlginize teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  11. Adsız12/3/19

    teşekürler emeğine yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  12. Abi size ne kadar teşekür etsem az sonunda hedefime ulaştım çok teşekürler

    YanıtlaSil
  13. Adsız22/4/19

    BÖYLE ADAM GİBİ ADAM BİR SİTE GÖRMEDİM 3 TANE FARKLI PROGRAM LİNSANS ANAHTARI KULLANDIM VE HEPSİ DE OLDU.ALLAH SENDEN RAZI OLSUN KARDEŞİM UMARIM EMEĞİNİN KARŞILIĞINI ALIYORSUNDUR...

    YanıtlaSil
  14. ELİNİZE SAĞLIK ADMIN =)

    YanıtlaSil
  15. eline sağlık üstad

    YanıtlaSil
  16. Adsız26/5/19

    Eyvallah .Sağol kardeşim

    YanıtlaSil
  17. ferhat25/6/19

    eyvallah sağol kardesım

    YanıtlaSil
  18. D91GM-T5X1J-DW7YG-1GHIS

    bu ıse yaradı saol admın … ınternetı kesın serıalı yapıştırın tamam dıyın sonra netı acın ıstedıgınızı ındırın

    YanıtlaSil
  19. DBNJC-D4R59-YPAGA-T3S1Q
    Bu oldu teşekkürler

    YanıtlaSil
  20. Siz adamın dibisiniz ya...

    YanıtlaSil
  21. Adsız7/11/19

    teşekkür ettim

    YanıtlaSil
  22. Adsız7/12/19

    adamsınız çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  23. teşekkürler çok kolay oldu ;)

    YanıtlaSil
  24. Helal Olsun Bildirimlerden Kurtuldum

    YanıtlaSil
  25. Adsız25/5/20

    kardeş teşekkürler

    YanıtlaSil
  26. Sağolasın admin işe yaradı elin kolun dert görmesin kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  27. JDownloader indirin ücretsiz lisans gerektirmiyor bu seri kodlarla uğraşmaktan iyidir

    YanıtlaSil
  28. Adsız1/2/21

    yil 2021 eyvallah abicim yaptim oldu tewekkurler

    YanıtlaSil
  29. Adsız26/2/21

    emeğinize sağlık. Bende bu kod çalıştı sizde önce bu kodu deneyebilirsiniz N3QM3-BQBR3-EWKOZ-WJ6TC

    YanıtlaSil
  30. öncelikle emeğinize sağlık,kodları yüklüyorum calısıyo ama bir film dowland yaptıktan sonra sahte yazılım uyarısı veriyor.her bir dowland yapmada aynı sorun oluyo tekrar tekrar şifre girmek gerekiyo neden acaba çözüm varmı buna

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ADMIN26/2/21

      Tesekkur ederim.Maalesef ki lisansi istiyor ve buna programa mudahale etmeden cozum yok.Temiz olsun bizim olsun.

      Sil
  31. eline salık kardeşim

    YanıtlaSil
  32. sahte serial diyo napacaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ADMIN16/5/21

      Lisansi her programi kapatip actiginda yeniden girmelisin.

      Sil
  33. gerçekten işe yarıyor çok teşekkürler 5 yıldız

    YanıtlaSil
  34. admin sen varya adamlığın bi tık üstüsün kraalll (yaparken inti kesin kapatın yoksa olmuyor )

    YanıtlaSil
  35. calısıyor cok tesekkurler

    YanıtlaSil
  36. çalışıyor tşk ederim

    YanıtlaSil
  37. Lisans Full oldu çok teşekkürler paralı Şeyi ücretsiz aldık!

    YanıtlaSil
  38. Adsız12/12/22

    çok tesekkurler elınıze emegınıze saglık yaptım oldu

    YanıtlaSil
  39. Adsız23/1/24

    Admin daha yeni yaptım dediklerini birşey indireyim dedim sahte seri no ile kayıt edilmiştir diyo naptın admin başımızı yaktın vallahi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadasim internetten buldugun lisans kodunu kullandigin icin kimse hakkinda suc duyurusunda bulunmaz merak etme.Bu seri nolar fazla kullanildigi icin sahte uyarisi veriyor.

      Sil

Olumlu ve ya olumsuz her türlü geri dönüşler bizler için önemlidir.Gönderdiğiniz mesaj için teşekkür ederiz...