14 Ocak 2018 Pazar

iobit Advanced SystemCare 11.2 Lisans Kod Pro Licence

iobit Advanced SystemCare 11.2 License Key Pro Licence free code



iobit Advanced SystemCare 11.2 Pro lisansı aktif etmek için programın sağ alt köşesinde Lisans gir kısmına tıkladıktan sonra lisans kodunu giriniz.internet açık durumda lisans kodunu giriniz interneti devre dışı bırakmaya gerek yoktur.Lisans kodu yukarıda görselde görüldüğü üzere çalışır durumdadır.Güle güle kullanınız...Güncellemeler ve yeni çıkan lisans kodlarından daha kolay haberdar olmak için bizi Facebooktan ekleyiniz...


Advanced SystemCare 11.2 lisans kodları

C845E-EC1FE-54F7C-76464

B34E0-BDE1B-80AEB-FBA64

EFD95-17AD5-5B70D-392F7

54B68-628DA-30746-DDE64

10.5 version Pro Lisans Kodları : 

8E5F0-7E61B-F60E2-2EA74

 5F90C-4A11F-1BD01-DAC74

Advanced SystemCare 10.5 Alternatif Lisans Kodları

            DB0AD-A60FF-96773-E6974

           7FAC5-4AB1D-FFC7F-5CFD6

         77756-FDDE0-1675D-55D84

          9E811-1E7A2-79164-20674

          76579-1E116-4F70E-2D2F7

          61D7E-06323-689F2-6FA84

          E138C-690E1-C7C5D-1E384


Yeterli Pc için kullanılmış uyarısı alan Advanced SystemCare 10.5 versiyon kullanıcıları yukarıda vermiş olduğum Alternatif Lisans kodlarını denesinler.Programa güncelleme geldiğinde direkt olarak programı üzerine kurun silip yeniden kurmayın.Silip yeniden kurarsanız yeni kod isteyecektir.Ve Lisansı girerken varsa kullandığınız Antivirüs programınızı tamamen işlevsiz hale getirin.



Serkan Serkan :

Sitemize hoşgeldiniz.Yorumlarınızı bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz...
Serkan !

Site Açıklaması : Sitemizde paylaşılan konular iobit firmasına aittir.Sitemiz paylaşımda bulunulan konulardan herhangi bir kar amacı gütmemektedir.www.iobit.com adresinden orjinal siteye ulaşabilirsiniz.

208 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Aktivasyon kodu yaklaşık 1 yıl geçerlidir fakat sürekli yeni sürümü çıktığı için bu süre beklemeye gerek kalmaz.

      Sil
    2. admin 78 gün diyor sınırsızı yokmu bu programın advanced system care 8 var o sınırsız süreli

      Sil
    3. Etkinleştir butonuna tıklayınca resmi siteye yönlendirip ürünü satın almamı istiyor. Ne yapmam lazım? :/

      Sil
    4. ETKINLESTIR YAZAN YERI TIKLAMA ONUN ALTINDA LISANS KODUNU GIRDIYE YAZAR ONU TIKLA ORDAN SERIALI KOPYALA ORA YAPISTIR ETKINLESTIR TIKLA OLUYO BEN YAPTIM CALISTI

      Sil
    5. Advanced SystemCare 10 icin Maximum kullanici bildirisi alan arkadaslar lisansi birde internet baglantinizi kesip oyle girmeyi deneyin.Yine olmazsa 76579-1E116-4F70E-2D2F7 lisans kodunu deneyin.

      Sil
    6. Advanced SystemCare 10 icin : FE82C-53269-154B3-F7A84
      77756-FDDE0-1675D-55D84

      Sil
    7. ınternet bağlantısını kesıp kodu girdiğimizde oluyor syscare 10 pro için 76579-1E116-4F70E-2D2F7

      teşekkürler admin emeğine sağlık.

      Sil
    8. admin süpersin...teşekkürler

      Sil
    9. #AdvancedSystemCare 11rr Pro Lisans Anahtarı:76579-1E116-4F70E-2D2F7

      Sil
    10. Benim Adavanced System Care 11 e burdaki kodları girdim ama olmuyor ya bi yardımcı olabilirmisiniz acaba rica etsem

      Sil
    11. internet baglantini kes sonra verdigim lisans kodunu gir aktif olacaktir tekrar internetini bagla olur.

      Sil
  2. emeğinize sağlık teşk. kardeşim. siteniz gerçekçi ve güzel.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim. Çalışıyor.

    YanıtlaSil
  4. emeğiniz için çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  5. 9 gün yazıyor kalan süre daha uzun key varmı yardım pls!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lisans kodunu yeniledim 214 günlük yeni lisans kodunu girebilirsin.

      Sil
    2. sevgili arkadaşım,el-emek ve o güzel yüreğinize sağlık,bu güzel paylaşım için,saygılar,

      Sil
  6. LA SİZ VARYA ADAMIN DİBİSİNİZ YEMİN EDERİM HELAL OLSUN ADMİNLERE BAŞKA BİŞEY DEMİYORUM BU SİTEDEN ÇIKMAM ARTIK EMEGİNİZE SAGLIK ARKADAŞLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederiz Seyit arkadasim elimizden geldigince insanlari kandirmadan guncel olarak butun kodlari calisir durumda tutmaya calisiyoruz.

      Sil
  7. teşekkürler 211 günlük oldu

    YanıtlaSil
  8. 22 Mayıs 2016 tarihinde kodu girdim ve 208 gün süreli etkinleştire elde ettim. 10 yıldır iobit programlarını, bilhassa advanced system care programını kullanıyorum, çok işime yarıyor. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler admin eline sağlık başarılar

    YanıtlaSil
  10. çok saolun 12. ayın 16 sına kadar bir lisans aldım

    YanıtlaSil
  11. YAF ADAMIN DİBİ OLSALAR YİNE İYİ KARE KÖKÜ BUNLAR
    ÇOK ACAYİP TEŞEKKÜRLERİMİ TAZYİKLİ FIŞKIRTIRIM

    YanıtlaSil
  12. teşşekkürler admin I love you <3 :*

    YanıtlaSil
  13. Emeğin ve paylaşımların için tşk.ler Admin

    YanıtlaSil
  14. Çok teşekkürler admiiiiin :)

    YanıtlaSil
  15. allah razı olsun cok ise yaradı

    YanıtlaSil
  16. sağol kardeşim çok işimize yaradı

    YanıtlaSil
  17. avira pro key bulamazmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4IL3-K540-Q47V-C4R2-0R8B
      3O90-IN0G-PT87-SCCQ
      H8FR2-HHF8O-R37KA-IH856-9KOJ7


      Bu kodları deneyebilirsin.

      Sil
  18. eyvallah admin süresi 365 gün :)

    YanıtlaSil
  19. on numara tertemiz bir işlem oldu.kısa ve öz.tesekkürler

    YanıtlaSil
  20. tesekkürler emeginize sağlık

    YanıtlaSil
  21. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  22. teşekkürler tüm programların lisansını sayenide günlerini uztarak yeniledim çok tesekkürler size...

    YanıtlaSil
  23. Üç ay süresi vardı. Yukarıda yazılı seriali girdim, yeniden 365 gün süre verdi.

    YanıtlaSil
  24. valla helal olsun tek sefer de oldu

    YanıtlaSil
  25. Çok teşekkürler :) saygılar kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  26. 10 için lisans geçersiz bilginiz olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadasim lutfen konu icerigini oku.10 icin Lisans gecerli gorsellerde de kaniti var daha ne olsun??

      Sil
  27. Admin şey ASC nin 10.3 versionu çıkmış yani 10.0.3 verdiğin lisans kodu geçerli version için geçerli diyor acaba Bu versionunda lisansını bulurmusun Teşekür Ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vermis oldugum lisans kodu 10.0.3 versionu icin gecerli.Yapilacak is basit ilk once interneti kes sonra lisans kodunu gir.Hata mesaji verecek kapat mesaji programa bak pro oldugunu goreceksin.Tekrar interneti ac pro olarak kalacak.Bilgisayari kapatip actiginda free ye donebilir ayni islemi yapman yeterli.

      Sil
  28. Böyle başka program yok Eyvallah Ekmekci Kardeş

    YanıtlaSil
  29. teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  30. 9.4 versiyonu için kullandım kabul etti. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  31. iobit ürünlerini denedim hepsi çalışıyor. bol teşekkür sunuyorum

    YanıtlaSil
  32. 77756-FDDE0-1675D-55D84 son lisans

    YanıtlaSil
  33. Harika.Tüm "key"lerinizi denedim hepsi çalışıyor.Çok TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
  34. Thanks man! The license worked!
    Long live independent Turkey under Muslim's rule! -from Bangladesh

    YanıtlaSil
  35. Lisans gir seçeneği yok :( sadece şimdi etkinleştir var o da siteye yönlendiriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyza hanim programi actiginda Ana sayfa diye tabir ettigimiz yukaridaki gorselde gorunen kismin alt sag tarafinda Lisans gir yazar oraya tikla kodu yapistir.Orayi gormediysen programin sag ust tarafinda menuye tikla orada lisans gir kismi var onu tikla.Daha da bulamadiysan yapacak birsey kalmadi :)

      Sil
  36. 160 günlük fena değiş iş görür. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fena degil mi? Daha uzun surelisi var da biz mi yayinlamadik Vedat Bey :)

      Sil
  37. Harika.Tüm "key"lerinizi denedim hepsi çalışıyor.Çok TEŞEKKÜRLER.
    ALLAH razı olsun :D

    YanıtlaSil
  38. Süpersin kardeşim . Allah senden razı olsun :)

    YanıtlaSil
  39. Admin tşk ler bu sefer oldu.

    YanıtlaSil
  40. serkan admin adamsın, çok sağol.

    YanıtlaSil
  41. Thanks exceptional top notch info web page offers useful content

    YanıtlaSil
  42. an itibari ile her lisans kodunu ekledim ama olmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lisans kodunda herhangi bir sorun yok cok guzel calisir durumda ( Dun pro versiyonu free ye alip kodla yeniden proya dondurdum ) Yeni surumun gelmesini bekleyin.Yeni surum yeni kodlar demek.

      Sil
    2. İnterneti kesip kodu girdiğimizde proya geçiyor, ancak en fazla 1 gün sonra tekrar freeye dönüyor...

      Sil
    3. FE82C-53269-154B3-F7A84 Bu kodu da deneyebilirsiniz.

      Sil
  43. Arkadaşlar 9 un kodunu girdim 10 pro oldu :)

    YanıtlaSil
  44. Eyvallah kardeşim işe yaradı. ADAMSIN.

    YanıtlaSil
  45. Admin nası yapcam kodu anlatırmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Berkay konu icerisinde 10 versiyonun lisans kodunu kopyala.Advanced systemCare programinin sag alt kosesinde lisans gir kismina tiklayip yapistir ve etkinlestir bu kadar.

      Sil
  46. Teşekkürler emeğine sağlık hepsi güncel ve temiz çalışıyor.

    YanıtlaSil
  47. Çok Teşekkür Ederim işe yarıyor

    YanıtlaSil
  48. en çok pc adedi diyo admin int kesip girince oluyo ama int gelince tekrar lisans istiyo ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef bazi bilgisayarlarda bu kod en cok pc icin kullanildi uyarisi veriyor.Yeni surum cikana kadar yapabilecek birsey yok.Yakinda programin yeni surumu cikar.

      Sil
    2. eyw kardeşim bilgilendirdiğin için

      Sil
  49. TEŞEKKÜR EDERİM. EMEĞİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  50. MEVCUT KODLAR İÇİN YETERLİ PC DE KULLANILMIŞ DİYOR BİZ GE KALANLAR İÇİN YENİ KOD YOK MU ADMİN?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5F90C-4A11F-1BD01-DAC74 Bu kodu dene.

      Sil
  51. emeği geçen herkeze tşk ederim saolun güzel işimi gördü

    YanıtlaSil
  52. 10.1 şifresi 382 gün olarak onaylandı. bugün 30.12.16...teşekkürler emeğinize..

    YanıtlaSil
  53. En alttaki key i denedim işe yaradı teşekürler

    YanıtlaSil
  54. Serkan hocam bana start menü 8 serialı gerekiyor, mümkün mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baskanus; Start menu 8 seriali maalesef elimizde bulunmamaktadir.Bulmakta imkansiz gibi birsey.

      Sil
    2. License Key: 4C3C5-FF59D-A283C-05DB4
      Note : 1 Year License

      Sil
  55. admin allah razı olsun çok işime yaradı :)

    YanıtlaSil
  56. Telefon için olan AMC Security'nin kodu varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mustafa arkadasim Amc Security lisans kodu elimizde yok.

      Sil
  57. merhabalar şimdi etkinleştire tıkladıgımda resmi sitesinie gidiyor napmam lazım
    ??
    acil ccvppp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmetcan programin sag alt kosesinde Lisans gir kismina tikla ve acilan kutucuga lisansi kopyala yapistir.Kabul etmezse resmi siteye yonlendirir.Kapat ve diger lisans kodlarini dene birisini kabul edecektir.

      Sil
  58. teşekkür ederim admin

    YanıtlaSil
  59. ADMİN sayende pro oldum :)

    YanıtlaSil
  60. bak bii ) ..... çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  61. Çok teşekkürler, sorunsuz çalıştı.

    YanıtlaSil
  62. on numara olmuş emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  63. Emeginize saglik

    elsahip.com

    YanıtlaSil
  64. emeğiniz için çok teşekkür ederim iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  65. emeğine sağlık kolay gelsin

    YanıtlaSil
  66. Kardeş ben bunu indiricem ama indiremedim bi türlü yeni sürümünü istiyorum ama olmadı sizin sitede de yok nasıl indirebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Advanced systemCare Programinin yapimci sitesi 10.3 versiyonu cikardigini duyurdugu halde yeni surumu yayinlamadi.Bu yuzden yapimci site yayinlayana kadar yapacak birsey yok beklemekten baska.

      Sil
  67. bi teşekür edelim dedik adaşımıza sayfanın altına inesiye akdar canımız çıktı şu yourm yapma şeyini yukarı çekseniz on numara olur bu arada elinize sağlık teşekkürler

    YanıtlaSil
  68. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  69. bu devirde babası oğluna karşılıksız birşey vermezken bunca emek ve hiç bişey istemeden sürekli yeni versiyona güncelleme ne denilebilirki KOCAMAN TEŞEKKÜR bu bile az eminolun rabbim kazancınızı bol ve bereketli eylesin ben her programda size bolca dua ediyorum ..elimden ancak bu geliyor ne sıkıntınız varsa hepsi hallolsun inşallah ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim guzel mesajin icin PONCIK kardesim.Dedigin gibi emegin degeri bilinsin yeterli benim icin.

      Sil
  70. KARDEŞİM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.GERÇEKTEN VERDİĞİNİZ KODLAR ÇALIŞTI. NE DİYEYİM. ALLAH TUTTUĞUNU ALTIN ETSİN.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lütfen bunu da sil ,eleştiriye açık değilsin.kötü eleştirileri neden kaldırıyorsun.

      Sil
  71. güzel site. gelişmesi dileği ile.

    YanıtlaSil
  72. paylaşımlarınız için ve bizi bilgilendirdiğiniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve mesaj icinde ben size tesekkur ederim.

      Sil
  73. Harika bir Makale.Emeğinize Sağlık

    YanıtlaSil
  74. allah razı olsun kardeşim!

    YanıtlaSil
  75. Çok teşekkürler.218 gün lisanslı oldu.

    YanıtlaSil
  76. gerçekten bilgilendirme çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  77. DB0AD-A60FF-96773-E6974 ASC 10.4 daha şimdi denedim eklerseniz arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  78. Tşk. Sayin Yönetici
    Sayenizde, CD'lere ve lisans kodlarına para yedirmekten kurtarıyorusunuz.

    YanıtlaSil
  79. Eyvallah admin eline sağlık

    YanıtlaSil
  80. eline emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  81. admin adamın dibisiniz, ne kadar teşekkür etsem azdır :)

    YanıtlaSil
  82. tüm keyler internetli ve internetsiz şekilde denendi malesef çalışmadı
    iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Advanced systemcare 10.4 icin yeni lisans kodlari eklenmistir.Konu icerisindeki alternatif lisans kodlarindan internet bagli ya da kesik olarak deneyebilirsiniz.

      Sil
    2. ilginiz için teşekkürler derhal deniyorum
      iyi çalışmalar.

      Sil
  83. iyi çalışmalar her zaman böyle paylaşımlar bekleriz

    YanıtlaSil
  84. Sağolasın Admin Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  85. harika bir blog çok iyi bir amaçla açılmıştır süper herkese tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  86. Bloglarınızı Devamlı Takipteyim Başarılı Çalışma Olarak Görüyorum Teşekkürler

    YanıtlaSil
  87. Başarılı ve Faydalı bilgiler Hep burda Başarılarınızın Devamını Dilerim.

    YanıtlaSil
  88. harika bir blog çok iyi bir amaçla açılmıştır süper herkese tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  89. çok teşekkürler çalısıyor güncel 22.08.2017

    YanıtlaSil
  90. açıklayıcı bilgileriniz için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  91. Bütün keylerin süresi veya çok fazla pc de kullanılması dolasıyla pasif hale geçmiş durumda yeni key lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Advanced systemcare nin 11 versiyonu cikacak yakinda.O yuzden keylerin sureleri dolmasi normal.Su durumda yapacak birsey yok yeni versiyonu bekliyoruz.

      Sil
  92. admın ben senı yerım yer 25000 vırus cıktı sayende sılcem helal olsun

    YanıtlaSil
  93. adamsın admin. çalışıyo lisanslı bi şekilde

    YanıtlaSil
  94. Admin advanced systemCare v11.0.2.150 key varmı? Buraya yazarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Advanced systemCare 11 surumu daha sitesinde kullanicilarin indirmesi icin yayinlanmadi.Hele bir yayinlansin bakalim indirip kuralim ondan sonra keyide olur.

      Sil
  95. EFD95-17AD5-5B70D-392F7

    YanıtlaSil
  96. adsc 11 için verdiğiniz serial interneti kesip girince 365 günlük olarak aktif oldu.
    tşkrlr

    YanıtlaSil
  97. pc açıp kapayınca tekrar free moda döndü. yani verdiğiniz serial işe yaramadı

    YanıtlaSil
  98. Merhaba Serkan Bey

    Program açıklamasında yazdığınız " Free moda geri döner "

    cümlenizin bilgisayar kullanıcılarına bir faydası yoktur. Çünkü,

    programın tüm özelliklerinden faydalanmak için lisans kodunu

    internete bağlı iken kopyalayarak programın lisanslanması

    gerekmektedir Serkan Bey. Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Huseyin bey lisans kodunu internet kapali iken girdiginizde program lisansi kabul eder ve internet acildiginda aynen internet aktif iken kod girmiscesine isinizi gorebilirsiniz.Tek sıkıntısı bilgisayarinizi kapatip acinca free moda donmesi.Elden gelen simdilik bu varda lisans kodu bizmi yayinlamadik :)

      Sil
  99. ------------Advanced SystemCare Pro 11.0.3.170 lisans kodu------------

    Lisans Kodu: C845E-EC1FE-54F7C-76464
    Bitiş Tarihi: 2018-05-03
    Lisans Kapsamı: 200
    Lisans Durumu: Etkinleştirildi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hay Allah Razı Olsun Üstad Herşey Gönlünce Olsun Çok Teşekkür Ederiz :)

      Sil
  100. Teşekkürler admin advanced systemcare 11 pro lisans kodu çalıştı.

    YanıtlaSil
  101. ADMİN ÖNCELİKLE EMEĞİNİZE ELİNİZE SAĞLIK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SİZDEN RİCAM LÜTFEN Advanced SystemCare Pro 11.0.3 KEY VERSENIZ BURDAKİ ÇALIŞMIYOR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sima vermis oldugun SystemCare lisans kodu calisir durumda.Yukaridaki gorselde pro lisans etkinlestirildi diye gorunuyor.Daha 2 gun once kendi bilgisayarimda kullandim.Elimizdeki tek kod bu 11 surumu icin.

      Sil
  102. kardeşim çok teşekkürler eline emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  103. eyvallah ağabey tşkler

    YanıtlaSil
  104. teşekkürler keylerin güncel olması sevindirici :)

    YanıtlaSil
  105. ADAMIN DİBİSİN EYVALLAH İYİKİ VARSIN BİLADER SENİN GİBİLER HALA VAR

    YanıtlaSil
  106. Çok teşekkürler çok işime yaradı :)

    YanıtlaSil

Bloğumuz tamamen kullanıcı dostudur.Virüs barındıran crack dosyalar Bloğumuzda paylaşılmamaktadır.Vermiş olduğumuz linkler abuk subuk sitelere gitmez.Pro lisansı aktif etme yolumuz yalnızca Lisans kodlarıyladır...

Blogger Gooyaabi Templates

Top